Sunday, February 15, 2009

sekitar program di ulu paip,kulim....

salam....
semasa aku menulis blog ni aku bru saja blek dri program di ulu paip,kulim,kedah..
bertolak dri usm kul 7.30 pg....sebenarnya masa janji dlm kul 6.30 pg.tp disebabkan beberapa masalah..terlewat sedikit.....masa kmi bertolak kmi singgah di masjid kubang semang utk mengambil beberapa org rakan kmi terlebih dahulu....kire2 satu van boleh memuatkan 11 org...
sampai kulim dlm kul 9.30 pg..xsilap aku....bes jugak la aku tgk air terjun...sebenarnya program ni xde pape sgt pun..jas rehlah biase je....aktiviti sepanjang kat situ antaranya sesi taaruf walaupun da knal masig2...pas 2 wat games..pas 2 sukaneka..pas 2 ade pengisian sedikit..pas 2 sesi bbq...dimasak oleh kmi semua....sedap la gak....aku ari ni belajar memotong buah tembikai ..hehe...sambil2 dgr pengisian oleh kak hajar...pas abis memasakkmi makan beramai-ramai...kmi stat berkemas nak blek dlm kul 1.30 tghari....kmi meneruskan perjalanan pulang...kmi singgah kat masjid kubang semang utk solat daulu...mmg letih gler..huhu...sampai usm dlm kul3.45 ptg......nti la if free aku ltak gmba time program 2....

No comments: