Saturday, February 14, 2009

mkn baulu ptg2........

salam...
petang2 ni sambil mkn baulu bes gak kalo mnulis blog ni...hehe.....ari ni bapak penat......pg td da la bgn awl...korg jgn r tekezut aku bgn awl..bkn pe....aku g dgr ceramah dgn membe aku pg td...forum tg demi kekasih:Disebalik Kedurjanaan Valentine Day anjuran Jaringan Pemuda Dakwah Islamiyyah(JUNDIYY)..penceramah terdiri drpd 2org ustaz,abg izat n abg amir..kre ceramah ni dpt gak pengetahuan tg ape i2 valentine...asal dri mne...dlm forum ni bru membuka mta aku tg masalah couple..aku bru faham..atleast bru aku mengerti knape kte x leh bercouple...forum ni abis dlm kul 11 pg....dlm 2 jam je...emmm....pas 2 aku g la skul nk tgk lab bkak ke tak...pegi2 lab x bkak..xpela...aku pun blek la bilik aku...sampai hostel aku makan tghari lu..sorg je...huhu.....ari ni gler r aku tdo td...stat pas zohor smpaila kul 6 ptg......huhhhh....ltih nak mampus.....mlm ni aku x thula nak wat pe g...huhu...rse mcm nak wat tesis....tp yg aku pening..besok aku ade lgi program..tp dgn kumpulan halaqat aku....mcm nak keluar je halaqat n x nak g program2...tp aku kna kuatla..proses tarbiah mmg memerlukan pengorbanan masa..huhu...Ya ALLAH kuatkan lah aku.....mcm2 aku tgh pikir skang ni...lm ni aku nak studi pe ek???study dr eid kot....td ika ajak aku tlg dia angkat pc dia nak 2run bawah...tp time 2 aku kat forum 2....cian kat dia...aku xtau la sape yg tlong dia....huhu...td time aku tdo ika miskol..ika soriiiiiii.......emmmm x pelah aku nak gmkn ptg jap...lpar ni..hehe...

No comments: