Saturday, October 17, 2009

testing 1,2,3...

salam....

testing 1,2,3..

salam perjuangan...

salam ukhwah.....

disebabkan kekangan masa dan kesibukan terhadap pelajaran mmg x sempat berkunjung ke blog meniti hari.....alhamdulillah skang ni diberi kesempatan untuk menulis....seperti yg kita semua sedia maklum...peperiksaan akan menjelang tidak lma lgi..termasuklah aku juga perlu menempuh exam....dis is 1st exam aku as a master student.....dalam kita sibuk concentrate kpd pelajaran kita jgn kita lupa tugas kita sebagai khalifah di muka bumi ini...jangan disebabkan ini kita x pergi program..hubungan dgn Allah s.w.t makin renggang....ini juga kpd peringatan kpd diriku...sepanjang 4 tahun berada di bumi minden menuntut ilmu, kdg2 aku sering terlupa apa function kita diatas muka bumi ini...kdg2 terlalu mengejar dunia sehingga terlupakan akhirat...ingatlah dunia itu hanya sementara......

berbalik kpd aktiviti aku bru2 ni...sepanjang mggu ni agak sibuk...kne siapkan asignment,lab repot...berulang alik ke school pharmacy...study subjek .....bru2 ni juga aku ade test untuk student fasa 1 kelas perbandingan agama.....bgi aku sgt la susah soalan dia...inipun salah aku juga cz x study btol2.....mgkin aku x amik serius kot.......bru2 ni pun sibuk bersama sahabat semaster membuat jadual belajar sempena nak exam ni....semoga aku dan sahabat aku itu dpt mengikuti jadual itu......thanks jugak kpd adik ana bwak aku ke JAMUAN MAHABBAH EIDULFITRI anjuran JUNDIYY di kelas kafa masjid negeri pulau pinang....di majlis ini alhamdulillah aku dpt bertemu dgn sahabat2 pmi yg da lama x jumpa....tp time nak balek tadi dgn adik ana...tiba2 ujan turn..lebat la sgt...tbe2 rasa kasihan plak kat adik ana...huhu..mintak maaf ye ana, kak masyi ashik menyusahkan kmu je..hehe....neway beslah nek moto ngan kamu, walaupun akak agak takot2.....oklah setakat ini sahaja....minta maaf krn entry kali ni x memberi ape2 sebarang bentuk pengisian....

p/s: belajarlah dgn niat untuk memajukan islan dan untuk mendapat redhaNya....

".....dan janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah.Sesungguhnya tiada berputus asa dari rahmat ALLH melainkan kaum yang kafir."
-surah yusuf ayat 87..

wallahua'lam....

1 comment:

Anonymous said...

SALAM ZIARAH..

no soul Allah place a burden greater than it can bear..

al-baqarah:286