Wednesday, May 6, 2009

undefined....

salam....

ari ni aku x wat pe sgt pun..duk surf je tenet...esok kot aku blek..aku blek aloq staq...umah mak sedara aku...sgtlah rindu kat sna....aku mlas nak blek umah parent aku kat KL...bosan.....
ari 2 kan aku ym ngan kwn aku yang sudah lma x ym aku...dia hlang mcm 2..ttp smalam tbe2 je ym aku...aku pun tsgtlah hairan....yg kelakarnya x tnya pun aku sihat ke tak...dia tnya aku da abis blja ke?bla sambung master...hairan aku tbe tnya mcm 2...tp xpelah..aku x kesah pun...semalam aku ada jmpa membe aku...sempatlah aku di brain wash...thanks rika....satu g aku bnyak menerima kritikan dri kwn2 aku samaada dari dlm atau luar mngatakan npe blog aku ni xde ilmiah or pengisian....sgtlah kelakar diorg ckp mcm 2...tp x pe aku menerima kritikan itu...disini aku nak jelaskan aku ltak jgak pengisian ttp yg ringkas2 je...xdelah sekali pos pnjang lebar...hehe..jgn risau ye kwn2 sy...aku akan belaja ltak pos yg berilmiah sikit..hehe...

p/s: selamat bercuti.......

No comments: