Monday, May 4, 2009

kepada medical physic usm batch 2006-2009




salam.........




miss shakila....uztazah aku..hehe.....tima sih shak cz sudi bkwn ngan kmi..



miss aifa n miss paan.....syg ampa dua..kdg2 aku pening ngan ampa dua..tp ampa dua bes..




my coursemate.........kita semua bgaikan satu family.....ina,murni,ija,mimi,dayah,sya,miza,kak bib......afdal, hafis ,ashmir........


miss izan( oren) n miss misyah..to miss izan tima sih.

jd besfrens kmi selama ni..suka duka bersama...hehe..

izan pas ni mesti rindu kat izan..huhu..



minah dua org ni nme dia miss nolin n miss dai...thaks to be

my extra romate..


mis diana n miss misyah..mereka menggelar diri mereka

da legacy.....


aku wit miss diana tyme viva...




-kenangan bersama korg semu xkn dilupakan sepanjang menuntut ilmu di bumi minden-

-thaks to be my frens-


-thanks layan aku yg gler ini-

-mintak maaf kat korg if ada menyakitkan hati korg-

-sgt bes dpt knal korg-

-korg lain drpd yang lain-


-kita semua sgt unik cz kos kta semua girl-


-sgtlah seronok-


-hope korg berjaya dalam bidang masing2-


-sape yg da nak kawen jgn lpe jemput aku k-


-bersama korg aku belajar erti kehidupan-


-thanks menhappykan hidup aku-

-disini juga aku blajar mengenali pencipta-


-terima kasih-

p/s: sebenarnya sgtlah x thu nak tulis ape...rngkas je cz sgtlah sedih skang ni utk meninggalkan kawan2...papepun ukhwah itu indah jika segalanya kerana Allah s.w.t...






















































































































































































6 comments:

nooreena said...

Salam marsitah yang dikasihi.. :)

Tak rindu kat akak ke? Hihi.

nooreena said...

Salam marsitah yang dikasihi.. :)

Tak rindu kat akak ke? Hihi.

marsitah said...

salam..
kak erina semestinya sy akan merindui dan mengingati kak erina..
tingat tyme kte sme2 satu rumah masa mbm dlu2..bes sgt dgn kak mas..hehe..sgtlah gembira dpt kenal kakak yg cantek berbaju kurung purple...hehe..org itu adalah kak erina..tdkan jmpa kak erina terkejut cz lawa sgt..2 pasal x tersalam ngan kak erina..hehe..minta maaf ek...hehe

nooreena said...

Aduh! Terkomen dua kali pulak. Ni sebab internet la ni.. dan sebab rindu sangat ni la, internet pun membenarkan komen di pos dua kali. :D

Aduh! (kali kedua) Jangan puji diri ku ini. Akak ni sama je macam adik-adik. Mungkin wajah berseri dek menunggu hari bahagia? Cewah. Takde nye. Hihi. ;)

nooreena said...

Aduh! Terkomen dua kali pulak. Ni sebab internet la ni.. dan sebab rindu sangat ni la, internet pun membenarkan komen di pos dua kali. :D

Aduh! (kali kedua) Jangan puji diri ku ini. Akak ni sama je macam adik-adik. Mungkin wajah berseri dek menunggu hari bahagia? Cewah. Takde nye. Hihi. ;)

marsitah said...

hehe..
amboi kak rina..hari bahagia???oppppsssss!!!!!...neway jgn lpe menjemput adik mu ini ke hari bahagia itu...hehehe