Tuesday, March 24, 2009

...bermalam di skul...

salam...

ari ni aku agak buzy dgn kehidupan aku as a final year student..sibuk dgn thesis yg x abis2...kelas dr eid...walopun dlm sehari just satu klas je..tp kepenatan 2 ttap terasa...
ari ni dri kul 2 ptg smpai la 6 ptg aku stay kat skul je cz nak finishkan thesis ni.hukhuk...
tpkan skang ni aku tgh bermalam di skul..korg cye x???btol la aku cta ni..bkn cta bohong ni..
demi persahabatan aku lakukannya...aku menemani shaq atau lebih dikenali sbg shakila...
tdkan aku ym ngan mishah...dia ckp suh jge2 n berhati2....pas 2 dia ckp dia dgq bnyak cte pasal skul aku yg buruk ni..xde buruk sgt pun...tp xpe kteorg berhati2...pintu sentiasa dikunci...sbnarnya if aku nak blek pun da x leh da cz pintu utama skul tlh dikunci...huhu..
tp yg tahu kteorg kat cni co-supervisor kussay da tahu...so rse lega la sikit...papejela..smoga ALLAH melindungi kteorg..xpe lah aku nak sambung tulis tesis aku lak...japg nti ade org ckp baik tulis tesis drpd duk perah otak kat blog ni..TOL TAK????bye...jmpe lgi......

3 comments:

silent reader~ said...

salam...

uh, bermalam di school... mmg kene berhati2 n niat kene betul, akak dh pernah rase.. moga perkara tu x berulang lagi ;)

RrR said...

hmm... betul2..tapi tulis blog xda perah otak pun =)

all the best for your thesis!

salam

marsitah said...

salm..kak cern btol ka???nti cte ek kat org..tau x tyme kteorg kat skul mlm 2..alhamdulillah x da pe..tp ade gak rse seram tyme nak g tandas dlm kul 3 pg...huhu

to nini:thanks ek..hope nini pun all da bes..