Tuesday, July 21, 2009

BORAK-BORAK...

salam....

hari ni aku da pindah bilik baru desa baru..kini aku menjadi sebahagian penghuni desasiswa bakti permai...x pnah2 tgl dlm usm sebelum ni....alhamdulillah akhirnya dpt gak asrama..tp yang aku peliknya usm da jd universiti apex..dgr kata pengambilan s2dent postgraduate untuk sidang bru ni sgt ramai...tp ada lgi kwn2 aku yg masih x dpt g asrama..tp korg sabar ek...xnak la cta pasal ni......thanks utk harlina kerana kta2nya yg dihantar kat frenster aku berjaya menyedarkan aku..ya btol kta kmu belajar itu bes..mna ada masa untuk boring2..btol gak ckp kmu.....ok aku akan berpegang kpd kta2 itu bla aku rsa down..hehe....berbalik pasal ostel..romate aku adalah kakak kpd romate aku yg lma tyme undergraduate..sgt lah seronok....hehe...pg td tyme aku lalu kat foyer libry tersangatlah sibuk dgn sesi pendaftaran kelab2 yg ada kat usm...antaranya persatuan mahasiswa islam,persatuan perkhidmatan masyarakat,anak2 negeri dan mcm2 lgi......kehidupan aku skang ni bnyak kne bersendirian kne berdikari sendiri...pegi kelas n blek sume sendiri2..da x mcm undergraduate dlu yg sentiasa hidup bergeng...hehe.....rindu kwn2 tyme undergraduate...huhu....aku ac2lly x sabar nak g program ari sabtu ni...pegi gunung jerai...anjura haluan siswa zon utara....emmmm sok2 aku pos g..nk g mkn jap...bye...



JADIKAN HIDUP INI SEMANIS COKLAT

2 comments:

rosniza said...

salam

sempoinya Mashi...

ya, jom sama-sama kita mendaki!

ayuh!!

rossees said...

salam

sempoinya mashi..

jom sama-sama mendaki gunung!

Ayuh!!