Sunday, June 14, 2009

sudahkah anda bersedia???

salam....

da lme aku x post kat blog aku ni...lgi beberapa minggu g aku akan meninggalkan rumah aku yg tercinta ni...bru2 ni aku asyik teringatkan arwah tok wan aku n mak tok aku...aku jas berdoa sahaja...peliklah dua tiga hari ini aku asyik teringat kpd org2 yg sudah meninggalkan dunia ini...tp aku assume positive mgkin satu peringatan untuk mengingatkan diri aku ini....aku mula terpikir tentang kematian.....dengan diri aku ni masih x cukup ilmu dan amalnya....bru2 ni juga aku ada terima berita kematian kawan aku....umo baru 21 tahun....persoalannya:

" BERSEDIAKAH KITA UNTUK MENGHADAPI KEMATIAN YANG KITA
TAKTAU ENTAH BILA-BILA AKAN DATANG MENJEMPUT KITA"
(FIKIR-FIKIRKANLAH)

P/S:peringatan untuk diri sendiri dan juga untuk kita semua....

No comments: